Jom Tendang Norman Hakim

Sblm ni kte sume dh tw de game baling kasut kt Bush,skang ni dh de lak game tendang Norman Hakim lak…

tendang-norman

rekod ak sejauh 64974 meter ak tendang die…krng lak cmne???

meh la try,klik kt sini

21 Responses to “Jom Tendang Norman Hakim”

  1. oit..aku paling tinggi 104133..amcm? ada bran? hehe

  2. hek eleh tggi tu je ke skor?
    ak dpt sepak die 130172m..hahaha
    ak plg tggi skang

  3. epi juara skang ni…

  4. ni yg update pny..
    153889m..amcm?bley beat x?
    hahaha

  5. ok epi..lps ni nk tentukan juara..kite kena sepak bontot tuan punye blog ni..amcm? jom2..mlm ni kite try kt ameer ali bley smpai ukm x? wakakkaa

  6. terer gile epi!!153889m…
    tang,aku dpt 137668m..
    pe mcm??hahah

  7. ala..skit lg..
    latest aku pnye 153147m….hahaha

  8. yes2!!aku mng..haha
    171116m..ahaha
    xcaye mai sini tgk..hahaha
    lol

  9. Wah! Menarik. Aku ank buat lah entri di blog aku.

    Setakat ni, aku dapat buat 121,652 je.

  10. […] dapat pautan ke permainan ni dari blog Gantang. Jadi, kepada fanatik-fanatik yang bencikan Norman Hakim, mari ramai-ramai tendang Norman Hakim. […]

  11. aku cuma smpai 122 926 meter ja..

  12. cikin dpt 171 415
    hahaha
    ade sape2 ley beat???*nada blagak*
    hahahaha

  13. woi…kalo brani lwn r…adek pyne highscore 138 704.

  14. wakakakak lawak la game ni……… sape2 geram kat normey hakim boleh sepak puas2 wahahahahaha

  15. Wa lagi tinggi la bro…146996..ada bran…??

  16. aku 19376 m

  17. 45150 rekod terbaharu……hahhahaha

  18. 54354

  19. 65721

  20. 154471

  21. huhu aku dpt kick 171 415

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: